Prémiový Autoservis

Scuderia Rosso

Ako sme pomohli luxusnému autoservisu získať 45 nových prémiových klientov a zvýšiť tržby o 32%.

Scuderia Rosso Logo

O klientovi

Scuderia Rosso je špecializovaný autoservis s vášňou pre talianske vozidlá. Ako rodinná firma kladú dôraz na individuálny prístup ku každému zákazníkovi. Zameriavajú sa na opravy a servis značiek Maserati, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Jeep a Chrysler. Vďaka neustálemu vzdelávaniu a inováciám poskytujú svojim zákazníkom precízne a odborné riešenia, pričom k vozidlám pristupujú s maximálnou starostlivosťou.

Screenshot webu Scuderia Rosso

Výzvy a ciele

Výzvy:

Nízke povedomie o značke

Napriek kvalitným službám o nich vedelo málo potenciálnych zákazníkov.

Nevyužitá kapacita

Štúdio bolo využité len na 50% svojej kapacity, čo znamenalo stratu potenciálnych príjmov.

Oslovenie správnej cieľovej skupiny

Potrebovali osloviť majiteľov prémiových vozidiel, ktorí sú ochotní investovať do starostlivosti o svoje auto.

Ciele:

Cieľ 1: Zvýšiť povedomie o značke

Vybudovať silnú online prezentáciu, ktorá odzrkadľuje prémiový charakter služieb.

Cieľ 2: Získať nových prémiových klientov

Prilákať minimálne 30 nových klientov s prémiovými vozidlami v priebehu niekoľkých týždňov.

Cieľ 3: Zvýšiť tržby

Zvýšiť mesačné tržby minimálne o 25% oproti predchádzajúcemu roku.

Základné údaje

Klient:

Scuderia Rosso

Odvetvie:

Prémiový Autoservis

Riešenie:

Prémiový balíček

(Web + Facebook + Google)

Dosiahnuté výsledky

Noví prémioví klienti45+
Nárast tržieb+32%
Využitie kapacity85%
Návštevnosť webu+215%

Naše riešenie

Prémiový web

Vytvorili sme luxusný web s tmavým dizajnom, ktorý odzrkadľuje prémiový charakter služieb. Web obsahuje detailné informácie o službách, galériu prác a jednoduchý rezervačný systém.

Facebook kampaň

Spustili sme cielenú Facebook kampaň zameranú na majiteľov prémiových vozidiel v okolí. Vytvorili sme pútavé vizuály a presvedčivé texty, ktoré zdôrazňovali výhody profesionálneho servisu.

Google reklama

Implementovali sme Google reklamnú kampaň zameranú na kľúčové slová súvisiace so servisom prémiových vozidiel. Tým sme oslovili ľudí, ktorí aktívne hľadali tieto služby.

Implementácia stratégie

1. Analýza a príprava

Najprv sme dôkladne analyzovali trh, konkurenciu a cieľovú skupinu. Identifikovali sme kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie majiteľov prémiových vozidiel pri výbere servisu.


2. Vytvorenie prémiového webu

Navrhli sme luxusný web s tmavým dizajnom, ktorý vyzdvihuje kvalitu služieb a vytvára dojem exkluzivity. Web sme optimalizovali pre vyhľadávače, aby sa zobrazoval na popredných miestach pri relevantných vyhľadávaniach.


3. Spustenie reklamných kampaní

Pripravili sme a spustili cielené reklamné kampane na Facebooku a Google. Kampane boli zamerané na majiteľov prémiových vozidiel v okruhu 30 km od servisu, so záujmom o luxusné značky a starostlivosť o automobily.


4. Optimalizácia a škálovanie

Pravidelne sme analyzovali výsledky kampaní a optimalizovali ich pre maximálny výkon. Úspešné reklamy sme škálovali a neefektívne upravovali alebo zastavovali, čím sme zabezpečili efektívne využitie reklamného rozpočtu.

Výsledky a prínosy

Nárast návštevnosti webu

Počet návštevníkov webu sa zvýšil o 215% v priebehu prvých 3 mesiacov. Priemerný čas strávený na stránke sa zvýšil z 1:20 na 3:45, čo indikuje vysoký záujem o obsah.


Noví prémioví klienti

Za prvých pár týždňov získalo štúdio minimálne 30 nových prémiových klientov. Celkovo za 6 mesiacov spolupráce to bolo 45 nových zákazníkov, čím bol cieľ výrazne prekročený.


Zvýšenie tržieb

Mesačné tržby sa zvýšili o 32% oproti predchádzajúcemu roku, čo výrazne prekročilo pôvodný cieľ 25%. Priemerná hodnota objednávky sa zvýšila o 18%.


Lepšie využitie kapacity

Využitie kapacity servisu sa zvýšilo z 50% na 85%, čo znamená efektívnejšie využitie zdrojov a vyššie zisky. Servis teraz prijíma rezervácie s 2-týždňovým predstihom.

"Spolupráca s VášRast bola jedným z najlepších rozhodnutí pre náš biznis. Ich komplexný prístup k marketingu nám pomohol získať 45 nových prémiových klientov a zvýšiť tržby o 32%. Konečne máme plný kalendár a nemusíme sa báť o budúcnosť. Profesionálny prístup a konkrétne výsledky - presne to sme potrebovali."

Marek

Majiteľ, Scuderia Rosso

Chcete podobné výsledky?

Pomôžeme vám naplniť kapacitu vášho autoservisu alebo detailingového štúdia a zvýšiť vaše zisky.