Detailingové Štúdio

Detail Works

Ako sme pomohli detailingovému štúdiu zvýšiť tržby o 68% a zjednodušiť proces rezervácií.

Detail Works Logo

O klientovi

Detailworks je detailingové štúdio tvorené tímom mladých ľudí, ktorí sa vyznačujú nadšením pre svoju prácu a snahou držať krok s modernými trendmi. Neustále sa vzdelávajú v nových technológiách, aby zabezpečili špičkovú kvalitu služieb pre svojich klientov. Okrem precízneho detailingu exteriéru a interiéru ponúkajú aj špecializované služby ako renovácia kože, keramická ochrana laku, aplikácia ochranných fólií (PPF) či renovácie veteránov. S viac ako dekádou skúseností pristupujú ku každému autu individuálne a s maximálnou ústretovosťou voči zákazníkom. Ich prácu definuje odbornosť a spoločná vášeň pre automobily.

Screenshot webu Detail Works

Výzvy a ciele

Výzvy:

Neefektívny rezervačný systém

Rezervácie sa spracovávali manuálne cez telefón a e-mail, čo bolo časovo náročné a dochádzalo k chybám.

Vysoké náklady na získanie zákazníka

Doterajšie marketingové aktivity boli neefektívne a náklady na získanie nového zákazníka boli príliš vysoké.

Nízka priemerná hodnota objednávky

Zákazníci si často objednávali len základné služby, pretože neboli dostatočne informovaní o prémiových možnostiach.

Ciele:

Cieľ 1: Zjednodušiť proces rezervácií

Implementovať online rezervačný systém, ktorý by zjednodušil proces pre zákazníkov aj zamestnancov a znížil čas na správu o 70%.

Cieľ 2: Znížiť náklady na získanie zákazníka

Znížiť náklady na získanie nového zákazníka minimálne o 30% pomocou efektívnejšieho cielenia reklám.

Cieľ 3: Zvýšiť tržby

Zvýšiť celkové tržby minimálne o 50% v priebehu jedného roka prostredníctvom zvýšenia počtu zákazníkov a priemernej hodnoty objednávky.

Základné údaje

Klient:

Detail Works

Odvetvie:

Automobilový detailing

Riešenie:

Prémiový balíček

(Web + Rezervácie + Facebook + Google)

Dosiahnuté výsledky

Nárast tržieb+68%
Náklady na akvizíciu-42%
Avg. hodnota obj.+35%
Čas na správu rez.-75%

Naše riešenie

Web s rezervačným systémom

Vytvorili sme moderný web s integrovaným rezervačným systémom, ktorý umožňuje zákazníkom jednoducho si vybrať službu, termín a čas. Systém automaticky spravuje kapacitu a zabraňuje prekrývaniu termínov.

Facebook kampaň

Spustili sme cielenú Facebook kampaň zameranú na majiteľov áut, ktorí sa zaujímajú o starostlivosť o svoje vozidlá. Vytvorili sme pútavé vizuály a presvedčivé texty, ktoré zdôrazňovali výhody profesionálneho detailingu a jednoduchosť online rezervácie.

Google reklama

Implementovali sme Google reklamnú kampaň zameranú na kľúčové slová súvisiace s detailingom ("detailne cistenie auta", "keramicka ochrana laku", "tepovanie interieru"). Tým sme oslovili ľudí, ktorí aktívne hľadali tieto služby.

Implementácia stratégie

1. Analýza a príprava

Najprv sme dôkladne analyzovali procesy v štúdiu, existujúci (manuálny) rezervačný systém a doterajšie marketingové aktivity. Identifikovali sme kľúčové problémy a príležitosti na zlepšenie.


2. Vytvorenie webu s rezervačným systémom

Navrhli sme a implementovali nový, vizuálne atraktívny web s integrovaným rezervačným systémom. Systém umožňuje zákazníkom vybrať si službu, prípadné doplnkové služby, termín a čas, a automaticky spravuje kapacitu štúdia. Zároveň sme vytvorili prehľadnú prezentáciu služieb s dôrazom na prémiové balíčky a benefity.


3. Spustenie reklamných kampaní

Pripravili sme a spustili cielené reklamné kampane na Facebooku (povedomie, návštevnosť) a Google (vyhľadávanie, lokálne kampane). Kampane boli zamerané na majiteľov áut v relevantnej lokalite, ktorí prejavili záujem o starostlivosť o svoje vozidlá alebo aktívne hľadali detailingové služby.


4. Optimalizácia a škálovanie

Pravidelne sme analyzovali výsledky kampaní (náklady na konverziu, počet rezervácií, ROI) a optimalizovali ich pre maximálny výkon (úprava cielenia, textov, vizuálov, rozpočtov). Zároveň sme sledovali využívanie rezervačného systému a na základe dát optimalizovali ponuku služieb a ich ceny.

Výsledky a prínosy

Zjednodušenie rezervačného procesu

Nový online rezervačný systém výrazne zjednodušil proces pre zákazníkov aj zamestnancov. Čas potrebný na správu rezervácií sa znížil o 75%, čo uvoľnilo kapacity personálu pre prácu na autách.


Zníženie nákladov na získanie zákazníka

Vďaka cieleným a optimalizovaným reklamným kampaniam sa náklady na získanie nového zákazníka (CPA) znížili o 42%, čím sa výrazne zvýšila efektivita marketingového rozpočtu.


Zvýšenie priemernej hodnoty objednávky

Lepšia prezentácia služieb na webe a možnosť jednoduchého pridávania doplnkových služieb v rezervačnom systéme viedli k zvýšeniu priemernej hodnoty objednávky (AOV) o 35%. Zákazníci si častejšie vyberali komplexnejšie balíčky.


Nárast tržieb o 68%

Kombinácia efektívnejšieho získavania zákazníkov, zjednodušených rezervácií a vyššej priemernej hodnoty objednávky viedla k celkovému nárastu tržieb o 68% počas prvých 12 mesiacov spolupráce, čím bol pôvodný cieľ výrazne prekonaný.


Lepšie plánovanie kapacity

Online rezervačný systém poskytol presný prehľad o vyťaženosti, čo umožnilo štúdiu lepšie plánovať kapacity, optimalizovať pracovné zmeny a efektívnejšie využívať zdroje.

"Spolupráca s VášRast kompletne zmenila naše podnikanie. Nový web s rezervačným systémom nám ušetrí denne hodiny práce a marketingová stratégia nám pomohla zvýšiť tržby o neuveriteľných 68%! Konečne máme plný kalendár a môžeme sa sústrediť na to, čo robíme najlepšie - starostlivosť o autá našich zákazníkov."

Tomáš

Zakladateľ, Detail Works

Chcete podobné výsledky?

Pomôžeme vám naplniť kapacitu vášho autoservisu alebo detailingového štúdia a zvýšiť vaše zisky.